Grupul de frati, din Biserica Betleem Orastie condus de fratele Teteni Ovidiu a sustinut in centrul orasului Orastie, un concert de colinde prin care a fost vestita nasterea Domnului nostru Isus Cristos.
    Au participat oameni din diferite denominati religioase si mare mi-a fost bucuria cand mi-am vazut profesorii din scoala generala ascultand cu ochii inlacrimati colindele care vesteau nasterea singurului nostru Rege Isus Cristos.
    Daca am lasa pentru cateva clipe concertul de colinde, fratii si oamenii care asculta, si am urca impreuna, pe centru in sus, imediat dupa Catedrala Ortodoxa se ridica falnica, statuia regelui Burebista. Pe soclul care sustine statuia, sta scris: ,,Rege al tuturor regilor".
    Nu doresc sa scriu in acest articol despre puternicul rege Burebista, care a unit sub domnia lui mai multe triburi, dar vreau sa fac o singura precizare:
    Burebista nu a fost regele tuturor regilor. Cu toate ca Burebista a trait pe pamant inainte de Domnul Isus Cristos, nu putem sa facem aceasta afirmatie.
    Singurul Rege care a impartit istoria in doua, a fost si va ramane Domnul Isus Cristos. Grupul Bisericii Betleem Orastie, a vestit nasterea Domnului cu dragoste si pasiune, prin Duhul Sfant in auzul tuturor.
    Domnul Isus Cristos in aceasta seara, a fost prin cantarea colindelor pe buzele tuturor ascultatorilor. El va face dovada ca este singurul si cel mai mare Rege legitim.
    A murit si a inviat, iar acum sta la dreapta Tatalui. Se va reantoarce dupa biserica Lui si o va duce in Imparatia Lui cereasca. Burebista a fost mare, puternic, dar acum este sub glia pamantului. Domnul Cristos este viu in veci vecilor. Acest argument imi da dreptul sa declar cu tarie, ... ca Isus Cristos este Regele regilor si Domnul domnilor. A Lui sa fie slava in vecii vecilor amin. - G.I.

CONCERT DE COLINDE

Posted on

22 dec. 2014

Category