Nu am trait atunci cand Domnul era pe pamant, cu toate ca as fi dorit. Nu IL cunosc pe Isus fiindca L-am vazut si i-am privit gesturile, sau i-am auzit vocea. Nu I-am vazut mimica fetei atunci cand predica multimilor. Nu L-am vazut suparat in Templu, atunci cand alungase negustorii. Nu IL cunosc pe Isus fiindca L-am vazut candva pe strada, cu toate ca as fi vrut sa-L intalnesc, sa-I cad la picioare si sa-i spun totul despre mine.
    As fi vrut sa-L ating si sa urlu de bucurie: ,,EXISTA". Nu L-am cunoscut in aceste modalitati, dar I-am citit cuvintele, care mi-au schimbat viata. Acum sunt o fiinta noua si fac parte din familia regala a cerului. Poate te-ai intrebat:
    De ce am venit in aceasta lume?
    De ce suferim si apoi murim?
    De ce este asa de multa boala pe pamant?
    De ce sunt asa de multe razboaie?
    Daca Dumnezeu exista, de ce sta pasiv fata de toate aceste evenimente, de ce nu pune capat acestui sistem de lucruri?
    Daca ti-ai pus aceste intrebari si nu le-ai gasit un raspuns, Biserica Betleem Orastie te asteapta la serviciile divine, dupa cum urmeaza:

                                                                                                                                                        G.I.

NU IL CUNOSC PE ISUS FIINDCA ...

Posted on

25 oct. 2014

Category

,